Živijo!
Že nekaj let sem občasno na forumu, pa še vedno nimam gor svoje predstavitve.
Evo, Uroš (Caddy15) me je malo zrajcal s svojo 80-ko, tako da sem končno predstavitev svojega Audija iz drugega foruma skopiral še sem.
Ne vem, če spada ravno med projekte. Če ne, bom temo premaknil v temo Moj avto.
No, pa da še jaz predstavim svojega Audija 80 B3 lepo po vrsti od začetka.
Oče je kupil novega leta 91, ko sem bil jaz še 12 let star fantič. Vem, da sem bil najbolj navdušen nad električnim pomikom vseh štirih stekel in električnim šibedahom skozi katerega smo si delali frizure.
Poganjal ga je 1,8l motor z 90KM (uplinjač), ima še servo volan, srednjo zadnjo luč in krom okrog stekel od Audija 90 in odbijače v barvi karoserije. To je bila takrat oprema 1.8 SC (Super Comfort).
Kmalu smo namontirali vlečno kljuko zaradi prevažanja kamp prikolice.
Par let kasneje sem očeta prepričal, da je kupil še alu platišča in gor montiral "široke gume" dimenzij 195/65 R14 (original 175/70 R14). Uf, kakšna širina se mi je to zdela takrat.
Takšen je bil do leta 2005, ko sem ga odkupil od očeta. Avto je bil vseskozi garažiran in negovan.
In potem so počasi prišle predelave. Najprej platišča. Sploh nisem iskal takšnih, a sem jih kupil, ker so bila nekaj posebnega. To so bila platišča znamke INTRA (EXIP) FLASH P2000. Bila so prevlečena s črnim kromom in sicer dimenzij 7x16 col. Gor sem dal gume TOYO Proxes T1R dimenzij 215/40 R16.
Takoj za tem sem zamenjal prednje in bočne žmigavce z belimi in zadnje pobarval v rdečo. Pobarval sem tudi ogledala in namontiral sprednjo letvico nad masko KAMEI, ker se je tista črna guma na havbi tako grdo zvila.
Istočasno sem kupil tudi športne vzmeti APEX 35mm/35mm in avto je zadaj sedel dol bolj kot spredaj, kar me je zelo motilo. Kasneje mi je g. Vuga iz Nove Gorice amortizerje obnovil, skrajšal in utršal in avto sedaj izgleda dokaj solidno. Je pa avto trd kot gokard, kar pa mi je všeč, ker drži cesto za pop...
Še dobro, da sem kasneje kupil še en avto za udobno vsakdanjo vožnjo.
Pa še slika motorja in športnega filtra KN, ki sem ga iz notranjega predelal v zunanjega. Pokrov iz nerjavečega jekla mi je izdelal lokalni mojster, ki izdeluje sode za vino. Nabavil sem še en pokrov ohišja filtra in ga po sredini odrezal, da je ostal samo obroč (zaradi dovoda zraka).
Dokler je bil filter v original ohišju, ni dal skoraj nič zvoka, ko pa sem ga zgoraj odprl, je bila pesem čisto druga.
Pa smo obrnili 200.000 km.
No, potem pa sem ga predelal v kabrioleta.
Hec.
Prišla je zima in zopet sem ga obul v 14-ke. Kako je bogi.
Še ena slika z obnovljenimi amortizerji in distančniki (1cm) spredaj in zadaj. Pa še Quattro značka na maski, čeprav to ni - mi je pa všeč.
No in drugo sezono s temi feltnami je prišla prva žalost - krom se je začel luščit, na kar so me nekateri že prej opozarjali. Kaj češ, je treba probat, da verjameš.
Pa smo prodali vse skupaj - mislim feltne in gume. Enkrat lani ali predlani so prišle nazaj v Bistrc - sicer prebarvane v srebrno. Vozijo se na črni 80-ki B4 od Denisa iz Topolca.
In kupili nove - takšne kot sem si vedno želel, pa jih pri nas ni bilo mogoče več dobiti (problem je bil v luknjah 4x108). To so platišča znamke Dezent, tip P16C, dimenzij 7,5 x 16. Slučajno jih je sodelavec našel preko interneta v neki Zagrebški trgovini. In smo malo švercali in prešvercali k nam.
Kupil sem tudi nove gume Pirelli P Zero Nero istih dimenzij 215/40 R16. S prihodom novih felten je odšla v pokoj vlečna kljuka, ki ne paše na takšen avto.
Ker je bila zadnja tablica že slaba, sem se odločil, da zamenjam kar obe, a mi je še danes žal, ker so mi bile stare dosti lepše.
Sledila je predelava izpuha - širša cev od izpušnega kolektorja (že v osnovi 4-2-1) do zadnjega lonca in montaža športnega znamke SUPERSPORT. Prej sem imel samo nastavek.
Zvok pa naredi raketo - tudi če ni konjev, glavno da grmi.
Potem sem si enkrat umislil še pragove, ki pa jih nisem nikoli montiral. Če kdo kupi, mu jih ugodno prodam s papirji za homologacijo vred (izdelava Lakirplast Horjul).
S prijatli smo vedno gledali Švabe in njihove avte z 9 in več colskimi (v širino) platišči in poliranim robom. Pa sem sredi lanskega poletja dobil preblisk in nabavil dve 9 colski feltni iste znamke kot sem jih že imel na avtu - za probat. Hudooo!
Ni dolgo trajalo in kmalu sem nabavil še dve in gume iz "starih" (te so spravljene doma za rezervo) namontiral na nove feltne.
Rezultat:
Še malo rožic
In malo notranjosti - enkrat vmes sem kupil še športni volan Victor. Je malo dobelejši in malo manjši od original S2 volana in se lepše drži. Okrog števcev krom obroči, ki mi jih je prodal Sküll. Hvala! Kasneje sem dal izdelat še obroče za okrog malih števcev na sredini, vendar trenutno nimam nobene slike. Tudi te števčke mi je zrihtal Sküll.
In za konec še en pogled v vzvratno ogledalo, kjer se vidi kako guma štrli izpod blatnika. Hmmmm.... Obrobe????? Te se vozijo v prtljažniku. So pa kromirane in če jih dam gor, bom res kot en .....
No, doma imam že nekaj let sprednjo in zadnjo plastiko za odbijače od Audija 80 B3 16V ter še ene pragove, ki pašejo k tem odbijačom. Samo trenutno imajo žal druge stvari prednost pred tem.
Sprednji odbijač pa izgleda takole:
Maska ostane kar ta - znak Audi pa mora bit obvezno! Drugače se mi zdi kot en Korejc.
No, predlani sem naredil še malo posodobitve. Avto je čez zimo stal v garaži (in od takrat naprej vsako zimo), zato sem takrat kupil tablice, da jih ni potrebno vračat. Za nekatere mogoče malo kičasto, za druge ne. Ampak če se že da zbirat, pač izbereš. Spomladi 2010 pa smo opravili manjšo predelavo na motorju (original 1.8 S z dvostopenjskim uplinjačem in 90KM) in sicer:
- glava od Golfa 2 GTI 8V s poliranimi kanali
- sesalni kolektor DBilas
- 2x dvojni uplinjač Weber DCOE 40
- 2x športni filter KN
- električna črpalka bencina narejena za dvojne uplinjače (majhen pritisk + velik pretok), prej sem imel mehansko črpalko
... in nastalo je tole (na prvi sliki se vidi nova tablica):
Moram reči, da se kar pozna na moči. Sicer nisem meril ampak kakšnih 20-30KM sem sigurno pridobil. Edino v visokih vrtljajih še vedno manjka tisti pospešek (dolge brzine), ampak za to bo potrebno zamenjati še odmično gred + vzmeti ventilov.
Razmišljam o kakšni 280 stopinjski odmični, ki da moč med 4500 in 6500 vrtljajev in nekje 17KM. Nasveti glede odmične so dobrodošli.
Doma pa na montažo čakajo še: nastavljivo podvozje (po višini in trdoti) FK Koenigsport (slike drugič), odbijači, pragovi, zadnje rdeče bočne luči, prisilno hlajeni diski spredaj, športen izpušni kolektor ....
To je zaenkrat vse. Upam, da bo v prihodnje kaj več časa za dokončanje projekta.
LP,
Matej